Seg uppdatering :/

Tjenna tjenna!
Asså skolan tar död på en, helt seriöst! Det enda jag hunnit spela sen ja skrev sist är 3 matcher fifa. Plugg plugg plugg o enu mera plugg, o ja går fan inte ens i gymnasiet! Men idag har det vart en ganska soft dag endå. Började med "lite" skola, från 8.15 till 15.30. Sen vare hem t bäckström o köra lite moppe med han o kevin;D dåren kör ju utan körkort :o sen vare hem till honom o se på Playa del sol o spela RB 2! Btw när vi körde moppe var ju jag tvungen att hämta min hjälm o glömde att ja hade cykeln hos bäckström så jag gissar att de som såg mig när ja cyklade hem med en off-rad hjälm fick sig en ganska kul upplevelse. haha :D nu ska ja lira lite 360 lr wow o göra lite tyska läxa! cya l8r allig8or 
PS: söker ny halo3 clan så om ni har ngn riktigt bra skicka (var med i den 3dje bästa med mitt förra gt, andra squadet). Halo3 stats http://www.bungie.net/stats/halo3/careerstats.aspx?player=BR%20WarXthem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0